Co przygotujemy dla Ciebie?
W ramach naszej usługi:
- przygotujemy dokumenty niezbędne do ustanowienia zarządcy sukcesyjnego, jeżeli działasz w formie spółki cywilnej;
- pomożemy Ci zgłosić zarządcę sukcesyjnego w CEIDG.
Zamawiając usługę opisz nam Twoje oczekiwania, to pozwoli nam przygotować dla Ciebie właściwe rozwiązanie.
Jak będzie przebiegać praca?
W ramach naszej współpracy:
- w ciągu 3 godzin roboczych prześlemy Ci ankietę, która pozwoli nam przygotować niezbędne dokumenty;
- w ustalonym z Tobą terminie przygotujemy dokumenty dotyczące ustanowienia zarządcy sukcesyjnego;
- w ustalonym terminie w trakcie wideokonferencji pomożemy Ci ujawnić zarządcę sukcesyjnego w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Pamiętaj:
- rzetelny Twoich oczekiwań, pozwoli nam ustalić czy usługa jest odpowiednia dla Ciebie,
- nie możemy zagwarantować terminów pracy Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, chociaż dołożymy wszelkich starań, aby wpis nastąpił sprawnie.
Jakie koszty poniesiesz?
Nie poniesiesz dodatkowych kosztów.
Co musisz zrobić sam?
Samodzielnie (lub z naszą pomocą, w zakresie odrębnych usług, które będziesz mógł zlecić), powinieneś:
- skonsultować treść dokumentu lub uzyskać pisemną opinię prawną;
- uzyskać poradę w zakresie prawa podatkowego, optymalizacji podatkowej, rachunkowości lub ubezpieczeń społecznych;
- uzyskać poradę prawną w zakresie innym niż ustanowienie zarządcy sukcesyjnego,
przygotować inne dokumenty.
Podsumowanie
Zwróć uwagę na następujące kwestie
- zarezerwuj sobie ok. 30 minut, aby wspólnie z radcą prawnym lub adwokatem złożyć wniosek o rejestrację zarządcy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
- musisz posiadać kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis osobisty (e-dowód) lub profil zaufany – są one niezbędne do podpisania wniosku w CEIDG;
- nasze wynagrodzenie wynosi: 580,00 zł netto (713,40 brutto),
- zgłaszaj nam wszelkie wątpliwości i niejasności, aby je na bieżąco wyjaśniać i uniknąć popełnienia błędu.
Pamiętaj:
- rzetelny opis działalności i Twojej sytuacji, pozwoli nam ustalić czy dana usługa jest odpowiednia dla Ciebie.
Wsparcie
Nie wahaj się zapytać.
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji skontaktuj się z nami pod numerem +48 511 090 050 lub też pisząc na adres mailowy: online@bchudoba.pl lub korzystając z formularza kontaktowego.
Jeżeli uważasz, że nasza usługa nie jest dostosowania do Twoich potrzeb skontaktuj się z nami. Nie jesteśmy korporacją – cechuje nas elastyczność i dbanie o Twoją satysfakcję.