Co przygotujemy dla Ciebie?
Odbędziesz 60-minutową wideokonferencję z doświadczonym adwokatem lub radcą prawnym, w trakcie której uzyskasz odpowiedzi na wątpliwości dotyczące Twojej odpowiedzialności.
Zamawiając usługę opisz problemy, które chcesz omówić. Jeżeli to możliwe, prześlij także dokumenty, z którymi wiąże się problem (np. umowę będącą podstawą Twojej odpowiedzialności, reklamację Twojego klienta) – dokonamy ich analizy pod kątem poruszanego zagadnienia. Dokumenty mogą (ale nie muszą – według Twojego wyboru) zostać przez Ciebie zanonimizowane oraz pozbawione danych finansowych.
Przesłane przez Ciebie dokumenty nie mogą obejmować więcej niż 50 stron maszynopisu (ok. 1.800 znaków na stronę).
Jak będzie przebiegać praca?
W ramach naszej współpracy:
- doświadczony adwokat lub radca prawny przeanalizuje przesłane przez Ciebie zagadnienie – w oparciu o przekazane przez Ciebie dokumenty i informacje (które będziesz mógł/mogła uzupełnić w trakcie wideokonferencji);
- przy pomocy kalendarza – umówisz wideokonferencję w dogodnym dla Ciebie terminie;
- doświadczony adwokat lub radca prawny udzieli Ci porady prawnej w ramach wideokonferencji trwającej do 60 minut;
- w trakcie wideokonferencji otrzymasz odpowiedzi na pytania dotyczące Twojej odpowiedzialności.
Jakie koszty poniesiesz?
Nie poniesiesz dodatkowych kosztów.
Co musisz zrobić sam?
Samodzielnie musisz przygotować zwięzły opis problemu, który chcesz rozwiązać oraz dokumenty, z którymi wiąże się problem.
Jeżeli rozwiązanie problemu zależy od specjalistycznej wiedzy technicznej – musisz ten aspekt zweryfikować we własnym zakresie.
Poza omawianą usługą możesz nam zlecić (lub przygotować we własnym zakresie):
- przygotowanie pisemnej opinii prawnej;
- przygotowanie odpowiedzi na reklamację.
Podsumowanie
Zwróć uwagę na następujące kwestie:
- nasze wynagrodzenie wynosi 490,00 zł netto (602,70 zł brutto);
porada prawna trwa nie dłużej niż 60 minut; - powinieneś/aś opisać nam problem, który chcesz rozwiązać;
- przygotowanie pisemnej opinii prawnej lub odpowiedzi na reklamację klienta możesz uzyskać w ramach innych naszych usług;
- jeżeli rozwiązanie problemu zależy od specjalistycznej wiedzy technicznej – musisz ten aspekt zweryfikować we własnym zakresie.
Wsparcie
Nie wahaj się zapytać.
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji skontaktuj się z nami pod numerem +48 505 777 357 lub też pisząc na adres mailowy: a.martynowicz@bchudoba.pl lub korzystając z poniższego formularza.
Jeżeli uważasz, że nasza usługa nie jest dostosowania do Twoich potrzeb skontaktuj się z nami. Nie jesteśmy korporacją – cechuje nas elastyczność i dbałość o satysfakcję klienta.