Co przygotujemy dla Ciebie?
W ramach zamawianej usługi doświadczony doradca podatkowy przeanalizuje przesłane dokumenty (do 5 stron maszynopisu przy ok. 1.800 znaków na stronę) i odbędzie z Tobą wideokonferencję w celu przekazania Ci wniosków z analizy.
Nasza usługa będzie polegała na:
- analizie przesłanych przez Ciebie dokumentów (5 stron przy ok. 1.800 znaków na stronę);
- analizie opisu Twoich wątpliwości lub obaw związanych z przesłanymi dokumentami;
- określeniu zagrożeń i konsekwencji podatkowych ich wprowadzenia;
- przekazaniu Ci uwag podczas wideokonferencji.
Po zamówieniu usługi wyślij nam mailem dokumenty do analizy oraz opisz problemy, które chcesz omówić. Pozwoli nam to ocenić, czy mieszczą się one w zakresie naszej specjalizacji oraz pozwoli przygotować się do wideokonferencji. Jeśli uznamy, że nie uda się ich wyjaśnić w ramach tej usługi, zwrócimy Ci wpłaconą kwotę lub zaproponujemy inne rozwiązanie.
Jak będzie przebiegać praca?
W ramach naszej współpracy:
- po wstępnej analizie Twojego problemu zaproponujemy dogodny dla Ciebie termin wideokonferencji;
- doświadczony doradca podatkowy omówi z Tobą przesłany dokument w ramach wideokonferencji trwającej do 60 minut;
- otrzymasz ustne odpowiedzi na pytania wskazane przy zamawianiu usługi.
Pamiętaj:
- rzetelny opis problemu, który chcesz z nami omówić, pozwoli nam ustalić czy konsultacja prawna jest odpowiednią usługą dla Ciebie i czy możemy Ci pomóc w tej sprawie;
- potrzebujemy zapoznać się wcześniej z dokumentem, który chcesz z nami omówić, żeby zidentyfikować możliwe ryzyka i znaleźć sposób na ich rozwiązanie.
Jakie koszty poniesiesz?
Nie poniesiesz dodatkowych kosztów.
Co musisz zrobić sam?
Zamawiając usługę przelicz, ile stron mają przesłane przez Ciebie dokumenty i zamów usługę odpowiadającą ilości stron dokumentów (jeżeli dokument ma 10 stron to zamów podwójną usługę). W przypadku niepełnego wyniku zaokrąglij wzwyż.
Po zamówieniu usługi prześlij mailowo skan dokumentów, które mamy przeanalizować.
Prosimy Cię także o opisanie zagadnienia, które budzi Twoje wątpliwości w związku z przesyłanymi dokumentami. To usprawni i umożliwi przygotowanie się doradcy podatkowego do spotkania z Tobą.
Jeżeli oczekujesz odpowiedzi w formie pisemnej (mailowo czy papierowo) wybierz usługę OPINIA PODATKOWA.
Podsumowanie
Zwróć uwagę na następujące kwestie:
- nasze wynagrodzenie wynosi 690,00 zł netto (848,70 brutto) za każde rozpoczęte 5 stron A4 dokumentów przesłanych do analizy (przy ok. 1800 znaków na stronę);
- wideokonferencja potrwa nie dłużej niż 60 minut;
- powinieneś przesłać dokumenty mailem i opisać problemy, które rozważasz w związku z przesłanymi dokumentami; im szerzej je opiszesz, tym lepiej będziemy mogli przygotować się do spotkania.
W trakcie zamawiania usługi podaj nam swoje dane (imię, nazwisko, adres, a także numer NIP podmiotu, o który chcesz zapytać).
Usługa dotyczy konsultacji podatkowych w zakresie przesłanych przez Ciebie dokumentów. Powinny one być kompletne. Niekompletne dokumenty mogą powodować błędną odpowiedź.
Wsparcie
Nie wahaj się zapytać.
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji skontaktuj się z nami pod numerem +48 511 090 050 lub też pisząc na adres mailowy: online@bchudoba.pl lub korzystając z formularza kontaktowego.
Jeżeli uważasz, że nasza usługa nie jest dostosowania do Twoich potrzeb skontaktuj się z nami. Nie jesteśmy korporacją – cechuje nas elastyczność i dbanie o Twoją satysfakcję.