Co przygotujemy dla Ciebie?
Doświadczony adwokat lub radca prawny przeanalizuje poruszony przez Ciebie problem w oparciu o przesłane przez Ciebie informacje i dokumenty.
Następnie odbędziesz 60-minutową wideokonferencję z doświadczonym adwokatem lub radcą prawnym, w trakcie której omówisz oczekiwania dotyczące kierunku i sposobu rozwiązania reklamacji.
Projekt odpowiedzi na reklamację zostanie Ci przesłany w formie elektronicznej lub papierowej (według Twojego uznania). Możemy też (na wyraźne Twoje życzenie), dzięki pełnomocnictwu uzyskanemu od Ciebie, przesłać odpowiedź na reklamację bezpośrednio do Twojego klienta.
Zamawiając usługę opisz problemy, które mają zostać poruszone oraz prześlij reklamację Twojego klienta. Jeżeli to możliwe, prześlij także dokumenty, z którymi wiąże się problem (np. umowę będącą podstawą Twojej odpowiedzialności) – dokonamy ich analizy pod kątem poruszanego zagadnienia. Dokumenty mogą (ale nie muszą – według Twojego wyboru) zostać przez Ciebie zanonimizowane oraz pozbawione danych finansowych (wówczas jednak projekt odpowiedzi na reklamację będzie przesłany
do Ciebie i będzie musiał zostać przez Ciebie samodzielnie uzupełniony).
Przesłane przez Ciebie dokumenty nie mogą obejmować więcej niż 50 stron maszynopisu (ok. 1.800 znaków na stronę).
Jak będzie przebiegać praca?
W ramach naszej współpracy:
- doświadczony adwokat lub radca prawny przeanalizuje przesłane przez Ciebie zagadnienie – w oparciu o przekazane przez Ciebie dokumenty i informacje (które będziesz mógł/mogła uzupełnić w trakcie wideokonferencji);
- przy pomocy kalendarza – umówisz wideokonferencję w dogodnym dla Ciebie terminie;
- doświadczony adwokat lub radca prawny omówi z Tobą szczegóły dotyczące odpowiedzi na reklamację w ramach wideokonferencji trwającej do 60 minut;
- projekt odpowiedzi na reklamację zostanie Ci przesłany formie elektronicznej lub papierowej (według Twojego uznania); udostępnienie odpowiedzi na reklamację w formie elektronicznej lub wysłanie w formie papierowej lub (na wyraźne Twoje żądanie) wysłanie do Twojego klienta nastąpi nie później niż w terminie 7 dni roboczych od wideokonferencji.
Jakie koszty poniesiesz?
Nie poniesiesz dodatkowych kosztów.
Samodzielnie musisz przygotować zwięzły opis problemu, który chcesz rozwiązać oraz dokumenty, z którymi wiąże się problem.
Jeżeli rozwiązanie problemu zależy od specjalistycznej wiedzy technicznej – musisz ten aspekt zweryfikować we własnym zakresie.
Podsumowanie
Zwróć uwagę na następujące kwestie:
- nasze wynagrodzenie wynosi 1.490,00 zł netto (1.832,70 zł brutto);
- wideokonferencja trwa nie dłużej niż 60 minut;
- powinieneś/aś opisać nam problem, który chcesz rozwiązać;
- jeżeli rozwiązanie problemu zależy od specjalistycznej wiedzy technicznej – musisz ten aspekt zweryfikować we własnym zakresie.
Wsparcie
Nie wahaj się zapytać.
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji skontaktuj się z nami pod numerem +48 505 777 357 lub też pisząc na adres mailowy: a.martynowicz@bchudoba.pl lub korzystając z poniższego formularza.
Jeżeli uważasz, że nasza usługa nie jest dostosowania do Twoich potrzeb skontaktuj się z nami. Nie jesteśmy korporacją – cechuje nas elastyczność i dbałość o satysfakcję klienta.