Co przygotujemy dla Ciebie?
W ramach tej usługi przeanalizujemy decyzję podatkową organu I instancji, którą otrzymałeś i wskażemy w oparciu o jakie przesłanki możesz ją kwestionować. Jeżeli przygotowałeś już odwołanie i chcesz je skonsultować również to zrobimy.
W ramach tej usługi przeanalizujemy dokumenty, które nam prześlesz i udzielimy Ci wskazówek w oparciu o jakie przesłanki możesz kwestionować decyzję. Nie będziemy natomiast weryfikować akt zgromadzonych w trakcie postępowania podatkowego czy przygotowywać odwołania od decyzji.
Odwołanie będziesz musiał sam przygotować i złożyć w urzędzie skarbowym. Pamiętaj, że masz na to tylko 14 dni od otrzymania decyzji.
Jeżeli natomiast chcesz abyśmy brali udział w postępowaniu podatkowym i reprezentowali Ciebie przed organem podatkowym wybierz usługę UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU PODATKOWYM.
Jak będzie przebiegać praca?
Po zamówieniu usługi niezwłocznie prześlij nam mailem otrzymaną decyzję wraz z informacją, kiedy ją odebrałeś. Możesz też przesłać odwołanie, które przygotowałeś i inne dokumenty.
Po przeanalizowaniu decyzji oraz odwołania prześlemy Ci link do spotkania, na którym omówimy możliwe podstawy kwestionowania decyzji.
Jakie koszty poniesiesz?
490,00 zł netto (602,70 brutto) za każde rozpoczęte 5 stron A4 (przy ok. 1.800 znakach na stronę) przesłanych dokumentów.
Co musisz zrobić sam?
Zamawiając usługę przelicz, ile stron mają przesłane przez Ciebie dokumenty i zamów usługę odpowiadającą ilości stron dokumentów (jeżeli dokument ma 10 stron to zamów podwójną usługę). W przypadku niepełnego wyniku zaokrąglij wzwyż.
Po zamówieniu usługi prześlij mailowo skan Twojej decyzji oraz inne dokumenty, które mamy przeanalizować. Prosimy Cię także o opisanie zagadnienia, które budzi Twoje wątpliwości w związku z przesyłanymi dokumentami. To usprawni i umożliwi przygotowanie się doradcy podatkowego do spotkania z Tobą.
Jeżeli dodatkowo będziesz oczekiwał weryfikacji akt zgromadzonych w postępowaniu podatkowym lub reprezentowania Cię przed organem podatkowym – zamów usługę UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU PODATKOWYM.
Podsumowanie
Zwróć uwagę na następujące kwestie:
- usługa dotyczy konsultacji w przygotowaniu odwołania od decyzji podatkowej. Z uwagi na termin 14 dniowy, w którym musisz złożyć odwołanie, prześlij informacje do 4 dni roboczych przed upływem tego terminu;
- nasze wynagrodzenie wynosi 490,00 zł netto (602,70 brutto) za każde rozpoczęte 5 stron A4 przesłanych dokumentów (przy ok. 1.800 znakach na stronę);
- wideokonferencja w ramach, której udzielimy Ci konsultacji potrwa nie dłużej niż 60 minut;
- powinieneś przesłać dokumenty mailem i opisać problemy, które rozważasz w związku z przesłanymi dokumentami; im szerzej je opiszesz, tym lepiej będziemy mogli przygotować się do spotkania.
W trakcie zamawiania usługi podaj nam swoje dane (imię, nazwisko, adres, a także numer NIP podmiotu, o który chcesz zapytać).
Usługa dotyczy konsultacji podatkowych w zakresie przesłanych przez Ciebie dokumentów. Powinny one być kompletne. Niekompletne dokumenty mogą powodować błędną odpowiedź.
Wsparcie
Nie wahaj się zapytać.
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji skontaktuj się z nami pod numerem +48 511 090 050 lub też pisząc na adres mailowy: online@bchudoba.pl lub korzystając z formularza kontaktowego.
Jeżeli uważasz, że nasza usługa nie jest dostosowania do Twoich potrzeb skontaktuj się z nami. Nie jesteśmy korporacją – cechuje nas elastyczność i dbanie o Twoją satysfakcję.