Co przygotujemy dla Ciebie?
Przygotujemy niezbędne dokumenty oraz przeprowadzimy rejestrację Twojej fundacji rodzinnej.
W zakresie naszej usługi w pakiecie XL:
- przygotujemy statut fundacji rodzinnej w pakiecie XL , który zawiera najistotniejsze uregulowania dotyczące działalności fundacji rodzinnej, pakiet obejmuje wprowadzenie zmian w przesłanym dokumencie (zamiast pakietu XL możesz wybrać pakiet XXL – porównanie pakietów znajdziesz TUTAJ);
- przygotujemy dodatkowe dokumenty niezbędne do rejestracji fundacji;
- złożymy wniosek o rejestrację fundacji;
- będziemy monitorować postępowanie w sprawie rejestracji fundacji.
Po rejestracji fundacji rodzinnej:
- wskażemy dodatkowe obowiązki, które powinieneś wypełnić samodzielnie,
- powiemy na co powinieneś zwrócić uwagę prowadząc fundację.
Wybrałeś usługę rejestracji fundacji rodzinnej w pakiecie XL. Jest to jeden z pakietów jakie oferujemy w ramach usługi rejestracji fundacji rodzinnej.
Możesz też wybrać pakiet XXL. Porównanie pakietów, jakie oferujemy w ramach usługi polegającej na rejestracji fundacji rodzinnej znajdziesz TUTAJ.
Jak będzie przebiegać praca?
W ramach naszej współpracy:
- w ciągu 3 godzin roboczych prześlemy Ci ankietę, która pozwoli nam przygotować niezbędne dokumenty;
- w ustalonym z Tobą terminie przygotujemy statut oraz dokumenty niezbędne do rejestracji;
- po otrzymaniu Twoich uwag dostosujemy postanowienia statutu w zakresie pakietu XL do Twoich potrzeb;
- po otrzymaniu podpisanych przez Ciebie dokumentów złożymy wniosek o wpis do rejestru fundacji.
Pamiętaj:
- wybrałeś usługę rejestracji fundacji rodzinnej w pakiecie XL;
Porównanie pakietów, jakie oferujemy w ramach usługi polegającej na rejestracji fundacji rodzinnej znajdziesz TUTAJ. Sprawdź jakie masz potrzeby i wybierz pakiet dostosowany do Twoich potrzeb;
- rzetelny opis działalności i założeń co do funkcjonowania fundacji, pozwoli nam przygotować optymalny dla Ciebie statut fundacji rodzinnej oraz pozwoli zweryfikować czy wybrałeś dobry pakiet usług; zrób to po złożeniu zamówienia, aby zapewnić, że mamy pełną wiedzę o Twoich zamierzeniach;
- nie możemy zagwarantować terminów pracy sądu, chociaż dołożymy wszelkich starań, aby rejestracja Twojej fundacji rodzinnej przebiegła sprawnie.
Wybrana przez Ciebie usługa to rejestracji fundacji rodzinnej w pakiecie XL. Możesz też wybrać analogiczną usługę w pakiecie XXL. Jeżeli masz problem z wyborem pakietu skontaktuj się z nami.
Porównanie pakietów, jakie oferujemy w ramach usługi polegającej na rejestracji fundacji rodzinnej znajdziesz TUTAJ.
Jakie koszty poniesiesz?
Nasze wynagrodzenie: 3.990,00 zł netto (4.907,70 zł brutto);
Dodatkowe opłaty to kwota 517 zł. Są to:
- opłata sądowa w kwocie 500 zł,
- opłata skarbowa od pełnomocnictwa w kwocie 17 zł.
Uwzględnij także dodatkowe koszty:
- akt ustanowienia fundacji rodzinnej oraz statut muszą zostać podpisane w formie aktu notarialnego, będziesz musiał ponieść koszty pracy notariusza,
- w przypadku wnoszenia majątku, zależnie od przedmiotu mogą także pojawić się dodatkowe koszty.
Co musisz zrobić sam?
Samodzielnie (lub z naszą pomocą, w zakresie odrębnych usług, które będziesz mógł zlecić), powinieneś:
- przeanalizować, czy nie będzie Ci potrzebna inna, szersza pomoc w zakresie prawa, podatków lub rachunkowości niż niezbędna dla założenia fundacji;
- zapewnić sporządzenie umów przenoszących majątek na fundację;
- zapewnić adres siedziby fundacji i odpowiednie wsparcie księgowe;
- dokonać zgłoszenia danych prowadzonej działalności w rejestrach, urzędach oraz niezbędnych powiadomień.
Realizacja tej usługi zależy w dużym stopniu od Ciebie, stąd ważne jest, abyś udzielał nam rzetelnych informacji, aktywnie współpracował i terminowo wykonywał przypisane Ci czynności.
Podsumowanie
Zwróć uwagę na następujące kwestie
- nasze wynagrodzenie wynosi: 3.990,00 zł netto (4.907,70 zł brutto);
- przy składaniu zamówienia pobieramy od Ciebie wraz z wynagrodzeniem dodatkowe opłaty w kwocie 517,00 zł; są to opłaty sądowe i skarbowe, które musisz ponieść w związku z wnioskiem o rejestrację spółki, a ich wysokość uregulowana jest odrębnymi przepisami;
- przygotujemy dla Ciebie statut fundacji w pakiecie XL, musisz zapewnić we własnym zakresie przeniesienie majątku (jeśli będzie konieczne);
zamiast pakietu XL możesz wybrać pakiet XXL – porównanie pakietów znajdziesz TUTAJ; Jeżeli masz problem z wyborem pakietu skontaktuj się z nami.
- będziesz musiał skorzystać z usług notariusza i ponieść koszty jego pracy,
- zgłaszaj nam wszelkie wątpliwości i niejasności, aby je na bieżąco wyjaśniać i uniknąć popełnienia błędu.
Pamiętaj:
- rzetelny opis działalności i założeń co do funkcjonowania fundacji usprawni rejestrację fundacji.
Wsparcie
Nie wahaj się zapytać.
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji skontaktuj się z nami pod numerem +48 511 090 050 lub też pisząc na adres mailowy: online@bchudoba.pl lub korzystając z formularza kontaktowego.
Jeżeli uważasz, że nasza usługa nie jest dostosowania do Twoich potrzeb skontaktuj się z nami. Nie jesteśmy korporacją – cechuje nas elastyczność i dbanie o Twoją satysfakcję.