Co przygotujemy dla Ciebie?
W ramach naszej usługi:
- przygotujemy uchwały niezbędne do zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego w spółce oraz do dokonania podziału zysku lub pokrycia straty;
- przygotujemy także inne uchwały jakie powinny być podjęte w związku z zatwierdzeniem sprawozdania finansowego i dokonaniem podziału zysku;
- zweryfikujemy konieczność powołania organów spółki;
- wyjaśnimy Twoje wątpliwości, odpowiemy ustnie na pytania zadane przy zleceniu usługi;
- poinformujemy Cię, jeśli wymagane będą dodatkowe dokumenty;
- po otrzymaniu od Ciebie podjętych uchwał złożymy sprawozdanie finansowe wraz z innymi dokumentami w RDF, aby wykonać obowiązki ciążące na Twojej spółce.
Usługa dotyczy zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz dokonania zgłoszeń dokumentów finansowych w RDF w prostej spółce akcyjnej.
Jeżeli masz wątpliwości lub pytania związane z czynnościami dotyczącymi zatwierdzenia sprawozdania finansowego w spółce, wyślij nam mailem, po zleceniu usługi. Udzielimy ustnych odpowiedzi w ramach naszej współpracy.
Prześlij nam także aktualny tekst jednolity umowy spółki, listę wspólników, sprawozdanie finansowe oraz zestawienie wypłat zaliczek jakie były wypłacane wspólnikom na poczet zysku.
Jeśli potrzebujesz weryfikacji lub poprawek przygotowanych dokumentów, zapoznaj się z naszymi innymi usługami w zakresie porad prawnych i konsultacji lub skontaktuj się z nami.
Jak będzie przebiegać praca?
W ramach naszej współpracy:
- w ustalonym terminie, po otrzymaniu od Ciebie kompletnych dokumentów finansowych oraz innych uzgodnionych informacji, przygotujemy niezbędne uchwały;
- przygotujemy i złożymy zgłoszenie do RDF
co umożliwi wykonania obowiązków związanych z zatwierdzeniem sprawozdania wynikających z przepisów prawa.
Pamiętaj:
- rzetelny opis Twoich oczekiwań i sytuacji Twojej spółki, pozwoli nam ustalić czy dana usługa jest odpowiednia dla Ciebie i pozwoli nam zapewnić jej odpowiednią jakość;
- usługę możemy wykonać po otrzymaniu kompletu dokumentów;
- nie możemy zagwarantować terminów pracy sądu, chociaż dołożymy wszelkich starań, aby dokumenty zostały ujawnione niezwłocznie w Repozytorium Dokumentów Finansowych.
Jakie koszty poniesiesz?
Nie poniesiesz dodatkowych kosztów.
Co musisz zrobić sam?
Samodzielnie (lub z naszą pomocą, w zakresie odrębnych usług, które będziesz mógł zlecić), powinieneś:
- przeanalizować, czy nie będzie Ci potrzebna inna, szersza pomoc w zakresie prawa, podatków lub rachunkowości;
- upewnić się, że sprawozdanie finansowe ewentualnie inne dokumenty finansowe są poprawne i kompletne;
- przesłać nam zestawienie zaliczek jakie były wypłacane akcjonariuszom na poczet zysku spółki (w pliku Excel);
- zapewnić podjęcie uchwał przez akcjonariuszy, które przygotujemy w ramach niniejszej usługi,
- przekazać nam podpisane dokumenty.
Realizacja tej usługi zależy w dużym stopniu od Ciebie, stąd ważne jest, abyś udzielał nam rzetelnych i pełnych informacji.
Podsumowanie
Zwróć uwagę na następujące kwestie:
- nasze wynagrodzenie wynosi: 690,00 zł netto (848,70 zł brutto);
- nie sprawdzamy rzetelności oraz poprawności otrzymanych od Ciebie dokumentów finansowych, choć zasygnalizujmy Ci konieczne zmiany lub uzupełnienia, jeżeli spostrzeżemy w nich braki;
- zgłaszaj nam wszelkie wątpliwości i niejasności, aby je na bieżąco wyjaśniać i uniknąć popełnienia błędu.
Wsparcie
Nie wahaj się zapytać.
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji skontaktuj się z nami pod numerem +48 511 090 050 lub też pisząc na adres mailowy: online@bchudoba.pl lub korzystając z formularza kontaktowego.
Jeżeli uważasz, że nasza usługa nie jest dostosowania do Twoich potrzeb skontaktuj się z nami. Nie jesteśmy korporacją – cechuje nas elastyczność i dbanie o Twoją satysfakcję.