Co przygotujemy dla Ciebie?
W ramach naszej usługi:
- przygotujemy uchwały niezbędne do zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego w spółce oraz do dokonania podziału zysku lub pokrycia straty;
- przygotujemy także inne uchwały jakie powinny być podjęte w związku z zatwierdzeniem sprawozdania finansowego i dokonaniem podziału zysku;
- zweryfikujemy konieczność powołania organów spółki;
- wyjaśnimy Twoje wątpliwości, odpowiemy ustnie na pytania zadane przy zleceniu usługi;
- poinformujemy Cię, jeśli wymagane będą dodatkowe dokumenty;
- po otrzymaniu od Ciebie podjętych uchwał złożymy sprawozdanie finansowe wraz z innymi dokumentami w RDF, aby wykonać obowiązki ciążące na Twojej spółce.
Usługa dotyczy zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz dokonania zgłoszeń dokumentów finansowych w RDF w spółce z o.o.
Jeżeli masz wątpliwości lub pytania związane z czynnościami dotyczącymi zatwierdzenia sprawozdania finansowego w spółce, wyślij nam mailem, po zleceniu usługi. Udzielimy ustnych odpowiedzi w ramach naszej współpracy.
Prześlij nam także aktualny tekst jednolity umowy spółki, listę wspólników, sprawozdanie finansowe, zestawienie wypłat zaliczek jakie były wypłacane wspólnikom na poczet zysku oraz dokumenty dotyczące powołania zarządu i ewentualnie rady nadzorczej.
Jeśli potrzebujesz weryfikacji lub poprawek przygotowanych dokumentów, zapoznaj się z naszymi innymi usługami w zakresie porad prawnych i konsultacji lub skontaktuj się z nami.
Jak będzie przebiegać praca?
W ramach naszej współpracy:
- w ustalonym terminie, po otrzymaniu od Ciebie kompletnych dokumentów finansowych oraz innych uzgodnionych informacji, przygotujemy niezbędne uchwały;
- przygotujemy i złożymy zgłoszenie do RDF
co umożliwi wykonania obowiązków związanych z zatwierdzeniem sprawozdania wynikających z przepisów prawa.
Pamiętaj:
- rzetelny opis Twoich oczekiwań i sytuacji Twojej spółki, pozwoli nam ustalić czy dana usługa jest odpowiednia dla Ciebie i pozwoli nam zapewnić jej odpowiednią jakość;
- usługę możemy wykonać po otrzymaniu kompletu dokumentów;
- nie możemy zagwarantować terminów pracy sądu, chociaż dołożymy wszelkich starań, aby dokumenty zostały ujawnione niezwłocznie w Repozytorium Dokumentów Finansowych.
Jakie koszty poniesiesz?
Nie poniesiesz dodatkowych kosztów.
Co musisz zrobić sam?
Samodzielnie (lub z naszą pomocą, w zakresie odrębnych usług, które będziesz mógł zlecić), powinieneś:
- przeanalizować, czy nie będzie Ci potrzebna inna, szersza pomoc w zakresie prawa, podatków lub rachunkowości;
- upewnić się, że sprawozdanie finansowe ewentualnie inne dokumenty finansowe są poprawne i kompletne;
- przesłać nam zestawienie zaliczek jakie były wypłacane wspólnikom na poczet zysku spółki (w pliku Excel);
- zapewnić podjęcie uchwał przez wspólników, które przygotujemy w ramach niniejszej usługi,
- przekazać nam podpisane dokumenty.
Realizacja tej usługi zależy w dużym stopniu od Ciebie, stąd ważne jest, abyś udzielał nam rzetelnych i pełnych informacji.
Podsumowanie
Zwróć uwagę na następujące kwestie:
- nasze wynagrodzenie wynosi: 490,00 zł netto (602,70 zł brutto);
- nie sprawdzamy rzetelności oraz poprawności otrzymanych od Ciebie dokumentów finansowych, choć zasygnalizujmy Ci konieczne zmiany lub uzupełnienia, jeżeli spostrzeżemy w nich braki;
- zgłaszaj nam wszelkie wątpliwości i niejasności, aby je na bieżąco wyjaśniać i uniknąć popełnienia błędu.
Wsparcie
Nie wahaj się zapytać.
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji skontaktuj się z nami pod numerem +48 511 090 050 lub też pisząc na adres mailowy: online@bchudoba.pl lub korzystając z formularza kontaktowego.
Jeżeli uważasz, że nasza usługa nie jest dostosowania do Twoich potrzeb skontaktuj się z nami. Nie jesteśmy korporacją – cechuje nas elastyczność i dbanie o Twoją satysfakcję.